Klinika Bocian należy do wiodących ośrodków zajmujących się leczeniem niepłodności w Polsce. Nasza pozycja poparta jest bardzo wysoką skutecznością leczenia oraz systematycznie rosnącą liczbą pacjentów, również przyjeżdzających do nas z zagranicy. Oferujemy kompleksową diagnostykę i leczenie kobiecej oraz męskiej niepłodności z zastosowaniem najbardziej zaawansowanych technologii medycyny rozrodu, w tym zapłodnienia in vitro. Realizujemy liczne usługi z zakresu ginekologii i położnictwa. Zapewniamy pacjentom opiekę wysoko wykwalifikowanego personelu, dbamy przy tym o najlepszy standard obsługi. Prowadzimy intensywną działalność w kraju i na arenie międzynarodowej. Jesteśmy także aktywni w mediach społecznościowych. Zachęcamy do odwiedzenia naszych profili na Facebook’u, YouTube i Instagramie.
W ramach swojej pracy będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny za bieżącą opiekę i budowanie relacji z pacjentami min. poprzez:
- Rejestrowanie wizyt pacjentów i pracę z dokumentacją medyczną
- Przygotowywanie pacjentów do zabiegów i procedur medycznych
- Asystowanie przy zabiegach i pracę w punkcie pobrań
- Obsługę programu informatycznego
Od idealnego kandydata oczekujemy
- Aktywnego prawa wykonywania zawodu Położnej
- Sprawności manualnej i predyspozycji do pracy w gabinecie zabiegowym oraz przy rejestracji pacjentów
- Komunikatywności i szczególnego zorientowania na pacjenta
- Empatii, pasji do pracy z ludźmi i miłego usposobienia
- Chęci do zdobywania wiedzy i poszerzania swoich umiejętności
- Wysokiej samodzielności
Możemy Ci zaproponować:
- Stabilne zatrudnienie na cały etat na podstawie umowy o pracę
- System pracy 7,35, bez konieczności pracy w systemie nocnym, niedzielę i w święta
- Możliwość rozwoju swoich umiejętności poprzez udział w szkoleniach organizowanych przez Klinikę Bocian
- Pakiet świadczeń pracowniczych (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa MultiSport, polisa na życie)
Osoby zainteresowane ofertą, zapraszamy do aplikowania:
Więcej informacji
- Adres Plac Brama Portowa 1
- Oferowane wynagrodzenie do uzgodnienia